La 5a edició de la fira iMeat® del 24, 25 i 26 de març, única cita a Itàlia dedicada exclusivament a la botiga de carnisseria i delicatessen i que a Espanya tindrà lloc el proper mes d’octubre, compta amb la novetat d’ “El millor elaborat d’Europa a base de carn”, una exhibició gastronòmica on els protagonistes són carnissers de tot Europa. Aquest esdeveniment està organitzat per Fedecarni, la federació nacional de carnissers italiana, i patrocinat per Pagani Chef. El Gremi de Carnissers hi participarà amb un equip format per la Cinta i la Yolanda Casternado, juntament amb l’Ana París. L’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 24  a l’estand de Fedecarni a les 10.30h.

Els representants del Gremi en aquesta exhibició van carregar un màxim de 3 receptes al web de Pagani Chef. Un grup d’experts va escollir les 2 millors per a cada país, que passaran a la següent fase. Així ha estat com les carnisseres representants de l’equip del Gremi participan en aquesta exhibició.

El Gremi de Carnissers ha organitzat un viatge especial per assistir a la fira de Módena. En els darrers anys, la carnisseria ha experimentat una forta evolució que ha aportat metodologies innovadores tant des del punt de vista tècnic com d’elaboració.  iMeat® connecta carnisseries principalment italianes, tot i que hi ha representació d’altres països, amb proveïdors de totes les mercaderies dedicades, ja que és l’única fira empresarial nacional. iMeat® també suposa analitzar el repte de la carnisseria del futur.

iMeat a Mòdena 2019 amb el Gremi de Carnissers. Últim dia per contractar el viatge el 7 de març