Tens de 3 fins a 9 treballadors? Sol·licita les ajudes del Kit Digital a partir del 2 de setembre

A partir del 2 de setembre, les microempreses d’entre 3 i 9 empleats podeu sol·licitar l’ajuda de Kit Digital de fins a 6.000€ a través de la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es).

Per tal de sol·licitar-la us heu de registrar en www.acelerapyme.es. Us aconsellem que els primers passos per donar-se d’alta i fer l’autodiagnosi els feu el més aviat possible, per evitar el possible col·lapse de la web al setembre.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és la millora de la competitivitat i el nivell de maduresa digital de les empreses a través de l’adopció d’una o diverses solucions digitals.

Us recomanem tres empreses especialitzades en el nostre sector i que estàn donades d’alta com a agents digitalitzadors, condició indispensable per contractar el kit digital:

Impacta Group: Empresa especialitzada en Web, E-commerce i Xarxes Socials per a establiments del sector carni. Impacta Group és l’agència de comunicació que treballa per al Gremi.

Os Sistemes: Empresa especialitzada en Web y presencia en Internet, E-commerce, Gestió de Processos, Ciberseguretat i Gestió de Clients, en establiments carnis.

Agar: Empresa especialitzada en Gestió de Processos i análisi de dades per al sector de l’alimentació.

QUINS SERVEIS ES PODEN SOL·LICITAR

• Pàgina web i presència en internet
  • Gestió de xarxes socials
  • Comerç electrònic
  • Gestió de clients
  • Serveis i eines d’oficina virtual
  • Intel·ligència empresarial i analítica
  • Gestió de processos
  • Factura electrònica
  • Comunicacions segures
  • Ciberseguretat

A més, en aquesta segona convocatòria, s’afegeixen dues noves categories com són:

• Presència avançada en internet
  • Marketplace

Sobre el marketplace, us recordem que el Gremi és impulsor de la plataforma Carns.cat, una eina totalment gratuïta que us ajuda a fidelitzar als clients i guanyar-ne de nous.

COM ES CONCEDEIXEN LES AJUDES

Les ajudes són de concurrència no competitiva i s’atorgaran de manera directa i per ordre d’arribada, una vegada realitzades les comprovacions del compliment dels requisits exigits en la convocatòria.

BASES REGULADORES

QUI ES PODRÀ BENEFICIAR DE LES AJUDES

• Petites empreses, microempreses i persones en situació d’autotreball d’entre 3 i menys de 10 treballadors al seu càrrec.
  • El domicili fiscal ha d’estar ubicat a territori espanyol.

COM SOL·LICITAR EL KIT DIGITAL

1. Registrar-se en l’àrea privada de www.acelerapyme.es i completar el test d’autodiagnòstic digital.
  2. Sol·licitar l’ajuda en la seu electrònica de Red.es (https://sede.red.gob.es).

Una vegada es comprova que l’empresa compleix els requisits, es concedeix el bo digital.

Recordeu que des del Gremi us podem assesorar en la tramitació de les ajudes, si s’escau.

RECORDATORI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

*El termini per a presentar les sol·licituds en el segment de 3 fins a 9 treballadors es mantindrà obert durant 12 mesos, fins al 2 de setembre de 2023, o fins esgotar el pressupost.

*La convocatòria per al segment d’empreses d’entre 10 i 49 treballadors està oberta i finalitza el dia 15 de setembre de 2022.

*El termini per al segment III -d’empreses de menys de 3 treballadors- està pendent de publicació.