Jornades formatives Kit Digital. Aprofita les ajudes!!!

El KIT DIGITAL són unes subvencions europees que es marquen en els fons denominats NEXT GENERATION, destinats a la implantació de solucions digitals a la microempresa, les pimes i els autònoms. Aquestes subvencions es vehiculen a través de bons, que van des dels 2.000€ fins als 12.000 en funció de les solucions i de la mida de l’empresa.

És molt important que el sector carni també pugi ‘al carro’ de les noves tecnologies’ i no desaprofiti l’oportunitat.
Per això des del Gremi estem afavorint la informació sobre el KIT DIGITAL amb jornades informatives on veureu com aquests ajuts ens poden ajudar a millorar els nostres negocis.

Si no vas poder assistir pots veure les gravacions de la jornada.

1.- En aquest vídeo l’empresa OS Sistemes ens explica els seus programes de gestió de clients, gestió de processos, i les seves eines de ciberseguretat, pàgina web i de comerç online

CASA MATÓ ens mostra els avantatges del DIAPIC Digitalització APPCC Anàlisi de Perills i Punts de Control Crítics, de l’empresa COMPRALIA.

2.- L’agència de comunicació Impacta Group us explica com us pot ajudar a la vostra digitalització a través de la conceptualització, planificació i control de la vostra pàgina web, la botiga en línia i obertura, seguiment i control de les vostres xarxes socials.

D’altra banda, també tenim a l‘assessoria alimentària AGAR, que engloba els camps de l’alimentació, la cuina i la gestió en tots els vessants.

Al Gremi t’ajudarem a sol·licitar els ajuts. Si tens qualsevol consulta o dubte, contacta’ns a través del correu electrònic info@gremicarnissers.com o bé via mòbil al 601 317 744.