Vols formar part de l’equip de professionals de la carn d’Espanya?

S’ha iniciat un procés de selecció per a posar en marxa l’equip nacional de professionals de la carn que participarà a concurs i exhibicions nacionals i internacionals.

Cedecarne, entitat de la qual forma part la Federació Catalana de Carnissers – Cansaladers – Xarcuters, ha obert un procés de selecció per a posar en marxa l’equip espanyol de professionals de la carn, que representi als professionals de l’estat en concursos i exhibicions nacionals i internacionals.

Entre els objectius que persegueix comptar amb un equip de professionals, a més de la presència en concursos, estan els de:
*Millorar la imatge del sector i posar en valor a la professió
*Donar a conèixer la professió a la societat
*Fomentar el relleu generacional
*Impulsar i desenvolupar la formació en el sector
*Intercanvi de coneixements i tècniques professionals

Per a poder formar part de l’equip, els candidats han de mostrar la seva destresa, rapidesa, perícia i experiència en l’elaboració a través d’un vídeo que serà avaluat per un jurat.

El concurs consta de 3 categories:
*Millor jove de menys de 25 anys, que ha de comptar amb almenys un any d’experiència
*Millor jove de menys de 35 anys, amb un mínim de tres anys d’experiència
*Sènior, amb almenys deu anys d’experiència

Com pots participar? Els candidats/ates hauran de realitzar dues de les següents proves, enviant-les per vídeo (en horitzontal) juntament amb la fitxa d’inscripció i el seu currículum:
*Desossament, especejament i presentació d’una espatlla de boví
*Desossament, especejament i presentació d’una canal de xai

*Especejament d’una au
*Presentació d’un elaborat carni fresc

Els candidats/ates que vulguin participar en el concurs, després de llegir les bases, hauran d’enviar el vídeo juntament amb la fitxa d’inscripció i el seu currículum amb l’experiència i formació a coordinacion@cedecarne.es

LA DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ ÉS EL DIA 3 D’OCTUBRE DE 2022

Des de la Federació Catalana de Carnissers – Cansaladers – Xarcuters es mirarà de comptar amb un pressupost per cobrir part o totes les despeses dels membres de l’equip espanyol que siguin socis d’alguns dels cinc gremis de la nostra federació.

Per a més informació, no dubteu en posar-vos en contacte al info@gremicarnissers.com o al 601317744