Digitalitza la teva empresa amb Kit Digital

Subvencions per a la implantació de solucions digitals que van dels 2.000€ als 12.000€

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avanç significatiu al nivell de maduresa digital de les empreses beneficiàries a través de diferents solucions.

Beneficiaris

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms. Si compleixes les condicions establertes a les bases de la convocatòria de l’ajuda del Kit Digital, podrà disposar d’un bo digital per accedir a les solucions de digitalització.

Important

• Per accedir al bo, el primer s’ha de registrar-te a https://acelerapyme.gob.es/kit-digital i fer l’autodiagnosi d’avaluació de Maduresa Digital.
  • És imprescindible que el/els vostre/es proveïdor/s hagi/n sol·licitat l’alta com a  Agent Digitalitzador a Red.es, si voleu fer l’acció amb ells.
  • Us podem posar en contacte amb proveïdors que coneixen el sector i les vostres necessitats i que ja estan donats d’alta
  • Restem a la vostra disposició per oferir-vos més informació i ajudar-vos en la sol·licitud del bo digital.

Teniu informació detallada al web www.kitdigital.net

*Durant el mes de febrer s’obrirà la convocatòria del Segment I.
Durant el mes de juny s’obrirà la convocatòria de la resta de segments.
Molt important: les accions no es contemplaran amb anterioritat a la publicació de la convocatòria de cada segment.

Si necessiteu més informació, envieu-nos un correu electrònic a info@gremicarnissers.com o bé truqueu-nos al 601 317 744.

Noticies Relacionades