Us recordem a tots els agremiats que tenim a la vostra disposició la Guia de Pràctiques Correctes a les Carnisseries. Aconseguir el nivell de seguretat alimentària que avui dia exigeixen tant les administracions com els clients, presenta una certa complexitat, emparada per una legislació molt extensa i de vegades difícil d’entendre pels comerciants de cada sector alimentari. Aquesta guia us resultarà útil, ja que resum, exemplifica i visualitza tots els processos.

Si necessiteu guies impreses, si us plau poseu-vos en contacte amb info@gremicanissers.com o bé truqueu o envieu un WhatsAPP al 601 317 744.

El Gremi de Carnissers, Xarcuters i Aviram va elaborar aquesta guia que va comptar amb el recolzament de la Confederació de Comerç de Catalunya tant per la qualitat tècnica com pel seu contingut. La voluntat del Gremi és millorar el servei que dóna  als consumidors pel que fa aseguretat alimentària.

Aquesta guia també inclou FORMULARIS I PLANA MÀSTER DE CONTROL DIARI. La finalitat dels registres és la demostració de la nostra eficiència en el control de les bones pràctiques d’higiene i de la seva comprobació per part de les autoritats sanitàries.  Per això el millor suport són tots els documents d’entrades que acrediten les compres i serveis (albarans, factures, etiquetes…) i que ja donen per sí mateixos una part de la validesa al control amb les signatures d’aprovació o amb comentaris de rebuig o incidències.

Aquests formularis són d’arxivament obligatori.