El Gremi informa: Com garantir el desplaçament dels treballadors de nostre sector

Davant de la possibilitat de control de la mobilitat de les persones del nostre sector per part dels cossos i forces de seguretat, dintre de les mesures de control relatives a l’Estat d’Alarma decretat per la llei 463/2020, us informem que els treballadors del nostre gremi són SUBMINISTRADORS DE SERVEIS BÀSICS que treballen en establiments d’alimentació i per aquest motiu tenen necessitat de desplaçament.

Per evitar inconvenients, hem preparat la següent informació:

PER TREBALLADORS

Per poder demostrar que són treballadors d’un servei bàsic, hem preparat un document que l’empresari haurà d’omplir amb les dades del treballador/a. Aquest document s’ha de portar a sobre, juntament amb una NÒMINA.

Si no t’hem enviat el document acreditatiu, si us plau contacteu amb info@gremicarnissers.com o al 601 317 744.

‘AUTÒNOMS

En aquest cas, des del Gremi us recomanem que porteu un REBUT D’AUTÒNOMS acompanyat d’algun document que demostri que sou titulars d’un establiment de venda d’aliments, per exemple un albarà d’entrega de producte

Des del Gremi, estem reforçant tots els comunicats també fent difusió per Whatsapp, un mitjà molt útil i ràpid, imprescindible en aquests moments.

Si no  rebeu la informació per Whatsapp contacteu amb nosaltres al 601 317 744.