Des del Gremi de Carnissers, Xarcuters i Aviram hem coordinat una campanya de comunicació en ràdio (Cadena 100, Europa FM i Ràdio Flaixbac – Grup Flaix) i una altra a les xarxes socials (amb un concurs a facebook i diversos continguts a la web) que s’engegarà en els propers dies.

Aquesta campanya es combina amb una sèrie d’elements visuals comuns a tots els establiments. Cal que tots vosaltres us sumeu a la campanya i us imprimiu aquests materials i decoreu els vostres establiments i compartiu en les vostres xarxes els continguts que publicarem  per tal de donar més força a la campanya del Dia Internacional de l’Hamburguesa. Si no podeu imprimir-vos-els, el Gremi us ho pot fer. Heu de posar-vos en contacte a través del correu info@gremicarnissers.com o bé trucar al mòbil i whatsAPP 601 317 744.

Per tal de poder-vos adherir a la campanya i tenir els materials, RECORDEU QUE us heu d’adreçar a info@gremicarnissers.com o bé truqueu al mòbil i whatsAPP 601 317 744

Què heu de fer amb els elements visuals

• Cal que estiguin ubicats a tots els establiments del 18 al 28 de maig.
  • Tal sols heu de descarregar-vos cada imatge en CASTELLÀ o CATALÀ a través d’un link o pdf que us facilitaran des del Gremi. Us heu d’adreçar a info@gremicarnissers.com o bé truqueu al mòbil i whatsAPP 601 317 744

Què hem dissenyat:

CARTELLS PER PENJAR:

Hi ha tres models de cartells en DIN3. Cada cartell disposa d’un mateix missatge (Hamburgueses artesanes) i un altre de diferent. CAL QUE IMPRIMIU ELS TRES MODELS. Podeu escollir en CATALÀ i CASTELLÀ.

1.- Cal imprimir les dues cares en UN MATEIX DOCUMENT de 350 grams.

2.- Retalleu amb les tissores per la LÍNIA DE PUNTS.

3.- Passeu un cordill pel punt que teniu en la imatge i pengeu el document del sostre.

CATALÀ

CASTELLANO

OPCIÓ IMPRESSIÓ DELS CARTELLS A TRAVÉS DEL GREMI (ATENCIÓ: fins el 7 de maig, opció d’impressió a través del Gremi, tancada):

Us donem l’òpció de què el Gremi us imprimeixi els cartells per penjar, en lloc de fer-ho vosaltres mateixos. Aquest són els preus:

• Preu de la impressió de cada cartell (dues cares): 1,95€ IVA inclòs c/u
  • Preu del transport: 5,50€ IVA inclòs (total)

PÒSTER:

Hi ha dos models de pòster: en DIN3 i en DINA4, cadascú en CATALÀ I EN CASTELLÀ. Recordeu que el pòster us ha vingut encartat en la revista TALL però si en voleu més, us ho haureu d’imprimir.

DINA3

DINA4

ROLLUP

80X200