Ja teniu la nova revista Tall. Més visual, de fàcil lectura i amb tots els temes que us interessen

VEURE  LA REVISTA TALL SENCERA

Malgrat el coronavirus, la revista Tall ja està amb tots vosaltres, però aquesta vegada amb nou disseny, donant un pes més rellevant a la imatge i les infografies.

L’empresa de comunicació Impacta Group ha estat l’encarregada de la renovació del disseny, que ha actualitzat la tipografia, la capçalera i ha fet un restiling de les seccions interiors.

Aquest número renovat trigarà una mica més de l’esperat a què us arribi als vostres establiments per aquestes circumstàncies excepcionals provocades pel coronavirus, però perquè no perdeu detall i a l’espera de què pugueu apreciar-la impresa, us l’enviem digitalment.

Si encara no rebeu la revista Tall, cliqueu aquest enllaç per convertir-vos en agremiat o en Amic del Gremi. També podeu fer-ho a través de: