Servei de Prevenció de Riscos Laborals

Arran de l’actual situació d’alarma sanitària i tenint present que les vostres empreses són de primera necessitat i, per tant, continueu amb la vostra activitat que, en molts casos, s’ha vist augmentada, us recordem que aquelles empreses que tinguin treballadors per compte aliena estan obligades a gestionar prevenció de riscos laborals.

Una de les millors opcions és contractar un Servei de Prevenció de Riscos Laborals acreditat per l’autoritat laboral, com ara PREVENGRAF, S.L. (SP-023-B).

Aquest servei, a més de fer-vos tots els documents necessaris per complir amb l’actual normativa de PRL (Avaluació de riscos, formacions, reconeixements mèdics, etc.) us ajudarà a complir tots els requisits legals preventius derivats de la Covid19:

• Pla de contingència per determinar les mesures concretes que esteu portant a terme per evitar contagis
  • Protocol d’actuació davant treballadors especialment sensibles (TES)
  • Protocol davant la possibilitat de tenir un treballador amb símptomes a l’empresa
  • Assessorament segons determina el Ministeri de Sanitat, en les bones pràctiques al centre de treball
  • Formació online específica Covid19 pels treballadors, etc.

Penseu que totes aquestes actuacions han d’estar correctament documentades i implantades per si ho requereix l’autoritat laboral o sanitària.

Des de Prevengraf, S.L. restem a la vostra disposició per si voleu ampliar la informació o resoldre qualsevol dubte.