Jornada gratuïta “Introducció a la cuina al buit a baixa temperatura o termosellat sostenible”

El dilluns 9 de setembre, de 16 a 19h, l’empresa ORVED i el Xef Rosario ens ofereixen una jornada gratuïta on aprendreu com utilitzar la tècnica de cuina al buit al teu negoci i obtenir uns resultats impressionants. Amb exemples pràctics en directe, us explicarem com fer-la, pas a pas, i tots els seus avantatges. També us informarem dels últims avenços en termosellat amb o sense buit sostenible en barquetes compostables.

• Aquesta jornada serà gratuïta.
  • Les places s’atorgaran segons ordre d’inscripció.
  • Si esteu interessats/des a asistir, envieu un mail a info@gremicarnissers.com o bé contacteu a través del telèfon i whatsAPP 601 317 744.
  • Hi haurà la possibilitat de veure la jornada online, en directe o en diferit. Contacteu  amb el telèfon o whatsAPP 601 317 744 o bé envieu un mail a info@gremicarnissers.com o bé us podeu inscriure directament a la jornada ONLINE i demanar la contraseya d’entrada trucant al  601 317 744.