MAESOF ens explica els avantatges de les solucions de l’etiquetadora EDIKIO

En aquest vídeo podeu veure la presentació on l’empresa MAESOF ens explica  els avantatges de les solucions de l’etiquetadora EDIKIO, que t’ajudarà  a crear fàcilment les teves targetes de preus, de forma personalitzada, ràpida, eficient i econòmica.

Raons perquè EDIKIO sigui la teva impressora:

• Les targetes de preu tenen dimensions ideals.
  • Són molt fàcil de netejar, no es veuen afectades ni pel fred ni per la humitat.
  • Les etiquetes i les tintes per a l’etiquetatge de productes frescos, compleixen la normativa de la indústria agroalimentària.
  • Pots fer constar qualsevol informació relativa al producte com:
    Denominació, preu, origen, ingredients, al·lèrgens etc.

És senzill, ràpid i econòmic!!

Més informació:

Ángel Abel: 660 90 40 02