La comunicació digital. Vols que que el teu Instagram vengui? Apunta’t al nou curs del proper dilluns 21 de setembre!

Vols que el teu Instagram vengui? La transformació digital del teu establiment és vital i la formació ha de ser una eina útil perquè pogueu comprendre les xarxes socials professionalment i aplicar-les al teu negoci. Des del Gremi de Carnissers, Xarcuters i Aviram de Barcelona i Comarques impartirem, en col·laboració amb l’agència de comunicació Impacta Group, aquesta formació que us facilitarà les tècniques que podreu utilitzar per a la difusió del teu establiment, producte o servei.
COMPRA EL TEU CURS EN AQUEST ENLLAÇ
Apunta’t el nou curs del Gremi on aprendràs a treure el màxim profit a aquesta xarxa social.
✅Construeix un perfil venedor.
✅Aprèn a dissenyar posts que cridin l’atenció.
✅Comunica’t amb els teus clients diàriament d’un manera dinàmica i atractiva.
✅Mostra com és la teva empresa i fes que els teus clients s’enamorin d’ella.
✅Construeix relacions fidels i estables.
✅Ensenya els valors de la teva empresa.
🎯En definitiva, no et quedis enrera i fes servir les xarxes socials per vendre més!🎯
👉T’esperem el proper dilluns 21 de setembre:
Lloc: Gremi de Carnissers o bé online.
Preu: 50€
Horari: De 16 a 19h
El curs pot ser presencial o seguir-ho online
Ja pots comprar-ho en aquest ENLLAÇ