El Gremi de Carnissers t’ofereix la possibilitat de descobrir les noves tendències en elaborats, carnis, mixtes i vegetals i la línia clean label. Aquesta nova tendència, que cada vegada té més incidència en el mercat, es caracteritza per elaborats fets de manera 100% natural o clean label, és a dir sense additius químics, ni al·lèrgens, ni edulcorants, ni conservants. Prats Nadal, empresa amb més de 40 anys d’experiència en la distribució de productes carnis, i Pilarica,  empresa líder en l’elaboració de productes de cinquena gamma, clean label i vegans, us presentaran les noves tendències del mercat carni en una jornada tècnica i de degustació gratuïta que tindrà lloc el 21 de gener, de 16 a 19h, a la seu del Gremi de Carnissers. Per a més informació envieu un correu electrònic a info@gremicarnissers.com o bé envieu un whatsAPP al telèfon 601 3177 44.