El Gremi promociona el consum de xai de pasqua

Vicenç Mor, vicepresident del Gremi, va explicar a TV3 algunes de les particularitats gastronómiques del xai de pasqua. El Sector de la Carn de Mercabarna va presentar als mitjans de comunicació el passat 14 d’abril la campanya “Xai de Pasqua. Una vella tradició gastronòmica mediterrània”. La iniciativa va comptar amb el suport del Gremi d’Empresaris Carnissers i Xarcuters de Barcelona; de Anafric, la principal associació d’empreses d’oví a Catalunya, i amb la col•laboració de l’Associació de Concessionaris de Mercabarna (Assocome).
+ entra

El president del Gremi imparteix una classe d’especejament d’un xai al Ripollès

El passat 10 de febrer, en el marc de la Campanya del xai i del cabrit del Ripollès, el president del Gremi d’Empresaris Carnissers i Xarcuters de Barcelona i Província, Xavier Gallifa, va impartir una classe d’especejament d’un xai a l’Aula d’Hostaleria del Consorci Ripollès Desenvolupament. El president del Gremi va explicar als assistents quines són les noves tendències a l’hora de manipular el xai.

El cistell de la compra

El 7 d’octubre, el vicepresident de l’entitat, Vicenç Mor, va assistir al programa Al Vespre, de La 2, que va obrir l’espai amb un tema dedicat al cistell de la compra i l’encariment progressiu que ha patit des del 2008.

‘Art & Teca’

El 23 de març, Vicenç Mor, vicepresident del Gremi, va participar al programa Art & Teca, dirigit i presentat per Andreu Viñas i amb la col·laboració del conegut cuiner Isma Prados, que s’emet cada dissabte de 12 a 13 h a Ràdio 4. El Vicenç va parlar sobre la importància que tenen per als carnissers la traçabilitat, la qualitat, la transparència i la confiança. I és que, com va comentar el vicepresident del Gremi, “el primer que menja la carn és ell mateix i la seva família”.
+ entra

L’OCU detecta carn de cavall en hamburgueses de vedella

El passat 30 de gener, el president del Gremi d’Empresaris Carnissers i Xarcuters de Barcelona i Província, Xavier Gallifa, va ser convidat al programa 8 al dia, de 8 TV, per parlar sobre la polèmica sorgida arran de la denúncia de l’OCU al detectar carn de cavall en hamburgueses de vedella envasades.